תקנון
תקנון:
הצהרת פרטיות :
בתהליך הרכישה נמסרים פרטיו של הלקוח וכן פרטי התשלום לצורך ביצוע העסקה. פרטי התשלום יימסרו טלפונית או דרך רכישה באתר האינטרנט או ישירות למול צוות האתר. צוות האתר מתחייב בכל זמן לסודיות ושמירת פרטיו של הלקוח ופרטי התשלום אשר לא ישמשו לשום צורך מלבד אמצעי לרכישה אותה ביקש הלקוח במסירת פרטים אלו. פרטי התשלום אינם נשמרים במערכת ועוברים גריסה אלקטרונית כ-72 שעות מרגע מסירתם ורכישת המוצר. כמו כן, הזמנות אשר תתבצענה באתר האינטרנט מאובטחות ע"י פרוטוקול SSL4 .
כל פרטי הלקוחות הנרשמים למועדון הלקוחות באתר נשארים חסויים ואנו מתחייבים לא לעשות בהם כל שימוש החורג מפעילות המועדון ולא להעביר פרטים אלו לידי גורם שלישי כזה או אחר.
ביטול עסקה :
א. לקוח זכאי לבטל עיסקה אשר רכש ע"פ חוק הגנת הצרכן וזאת לא יאוחר מ-14 יום מתאריך הרכישה.
ב. ביטול עסקה יעשה בתיאום מול מנהל החנות .
ג. ביטול עסקה מצד הלקוח תחייב את הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100ש"ח הנמוך מבין שניהם .
ד.במקרה של ביטול עקב איחור באספקת המוצר תבוטל העיסקה ללא כל חיוב ע"י בית העסק. כספו של הלקוח יושב לו במלואו במידה והלקוח חוייב ע"י החנות.
ה. לקוח שביטל עסקה וסופק לו המוצר . המוצר יוחזר לחנות ועלות ההובלה הלוך וחזור תחול על הלקוח .
ו. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש. על האריזה להיות שלמה ולא פגומה.
ז. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הצרכן ואינם זמינים באופן שוטף במלאי החנות.
פינוי מוצר ישן:
פינוי מוצר ישן ייעשה בתיאום מסודר מול החנות / חברת ההובלות.
הלקוח יכין טרם הגעת המוביל את המוצר הישן שברצונו לפנות ללא תשלום: צמוד לכניסה לביתו או בקרבת הכניסה לביתו , כאשר המוצר הישן מנותק ממים/ביוב/חשמל/גז , אינו נמצא בנישה ו/או מוכן להובלה. כל זאת לפי חוק משרד איכות הסביבה (חוק מחזור פסולת אלקטרונית).
חשוב לציין כי לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
במידה ולקוח מפנה מוצר ישן מעל קומה 2 בבניין ללא מעלית או לחלופין
המוצר הישן לא נכנס במעלית -הפינוי יבוצע בתשלום ישירות למוביל .
פינוי המוצר הישן יתבצע לשם מטרת מחזור בלבד ולפי תקנות חוק פסולת אלקטרונית.
התקנת מוצרים בבית לקוח :
מכונת כביסה -תבוצע התקנה חינם ע"י נותן האחריות למוצר (רוב החברות מתקינות ללא עלות למעט חברות מסוימות).
מדיח כלים -תבוצע התקנה חינם ע"י נותן האחריות למוצר (לא כולל הרכבת דלת למדיח אינטגרלי או חצי אינטגרלי).
מקרר -אין צורך בהתקנה (אלא אם כן צויין אחרת ע"י היבואן) ישר מחברים לחשמל.
מסכי LED -התקנה והדרכה לפי תנאי נותן האחריות.
תנורים עומדים ותנורים בנויים -התקנה והדרכה לפי תנאי נותן האחריות.
מזגנים -תבוצע התקנה בתשלום ע"י מתקין מוסמך מטעם נותן האחריות.
מייבשים -התקנה עצמית ע"י הלקוח (יש אופציה להתקנה בתשלום ע"י נותן האחריות ).
כיריים גז -התקנת המוצר בתשלום מול נותן האחריות בלבד.
התקנה והדרכה למוצר לא תבוצע במעמד אספקת המוצר .
חובה על הלקוח להזמין טכנאי מטעם נותן האחריות (למעט התקנה עצמית)
להתקנת המוצר .
עדכוני מחירים:
לעיתים יתכנו טעויות בעדכון המחירים באתר. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותשיב לו את כספו בחזרה במידה וחויב.
תוספות בנושא הובלות מוצרים :
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
הובלת מוצר במקום שאין גישה למשאית לפרוק ליד בית הלקוח ( מפריקה מרחק מקסימלי של עד 20 מטר-ללא תוספת )
מפריקה מרחק הליכה של מעל 20 מטר עד בית לקוח - תוספת של 100 ש"ח ישירות למוביל .
הובלת מוצר/ים מעל קומה 3 יחויב בתוספת 80 ש"ח לכל קומה
תוספת קומה בבית פרטי תחוייב 80 ש"ח לכל קומה
פירוק דלתות למקרר 2 דלתות תחוייב בסה"כ 120ש"ח
פירוק דלתות למקרר 3 דלתות תחוייב בסה"כ 180ש"ח
פירוק דלתות למקרר 4 דלתות תחוייב בסה"כ 240ש"ח
למוצרים קטנים (שואבים ,מגהצים ,בלנדרים ,טוסטרים וכדומה ) במידה ומופיע בדף מוצר בראשית העמוד
איסוף מנקודת איסוף או תשלום בגין שליח עד בית לקוח - החנות תיצור קשר טלפוני עם הלקוח ותאפשר לו
לבחור באחת מהאפשריות הנ"ל .
למוצרים שיסופקו לאיזורים הבאים : ישובי רמת הגולן,ישובים מחוץ לקו הירוק
ישובי עוטף עזה ,ישובי הערבה ,ישובי ים המלח , ישובי שדה בוקר , מצפה רמון
לישובים הנ"ל תחול תוספת הובלה בסה"כ 150-400 ש"ח וזאת בהתאם
לסוג המוצר שיסופק .
אירועים חריגים:
במקרה של מלחמה או אירוע בריאותי חריג ארצי/עולמי (מצב חירום) -
האספקות יתבצעו בהתאם להנחיות של הממשלה.
כמו כן כל חריגה באספקה לא תיחשב ולא תיספר במניין ימי העסקים המופיעים בדף המוצר.
תמונות וצילומים באתר :
התמונות באתר הן להמחשה בלבד
מפרטי מוצרים באתר :
מפרטי המוצרים באתר תואמים את מפרטי היבואנים ולפי האתר שלהם .
במידה וקיים הבדל ו/או אי התאמה בין מפרט החנות למפרט היבואן -המפרט הקובע הוא מפרט היבואן .
תנאי רכישה באתר :
ברכישת מוצר באתר יבוצע התשלום להלן :
1.כרטיס אשראי :הרכישה בכרטיס אשראי מותנת בזיהוי מלא של הלקוח
בזמן קבלת המוצר (הצגת כרטיס האשראי בו בוצעה העיסקה +ת"ז של
של בעל כרטיס האשראי). בכל מקרה חובה על בעל כרטיס האשראי
להיות נוכח באספקה . האספקה תבוצע רק לכתובתו הנוכחית של בעל
כרטיס האשראי ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החנות .
2.מזומן -התשלום יבוצע בעת קבלת המוצר לבית לקוח
(נציין כי קיימים מוצרים בהם לא ניתן לשלם במזומן -חשוב להתעדכן
איתנו טלפונית בעניין) .
3א) לא ניתן לשלם בכרטיס אשראי שלא הונפק במדינת ישראל (כרטיסי חו"ל).
3ב) במידה ולקוח ביצע הזמנה וחרג במספר התשלומים המוצעים בדף המוצר המוצג באתר , ייחשב מספר התשלומים לפי מספר התשלומים הנקוב בדף המוצר (לפי אותו מוצר שהזמין).
4.במידה ותבוצע הזמנה באתר שחורגת מהנאמר בסעיפים 1-3 ,תבוטל ההזמנה
באופן חד צדדי ע"י החנות .
טיפול בהזמנות :
באתר מצויינים זמני אספקה לפי ימי עסקים.
ימים ראשון עד חמישי מוגדרים כימי עסקים.
שישי ,שבת ,חג וערב חג -אינם מוגדרים כימי עסקים.
כמו כן ימי חול המועד -אינם מוגדרים כימי עסקים.
יום י"ד באדר (פורים) - אינו מוגדר יום עסקים.
תשעה באב -אינו מוגדר יום עסקים.
יום ביצוע ההזמנה אינו נספר במניין ימי העסקים ויום העסקים העוקב הוא היום הראשון למניין ימי העסקים בהזמנה.
(לדוגמא: הזמנה שבוצעה ביום חמישי בשעה 00:30 , תטופל ביום העסקים העוקב - כלומר יום ראשון הוא יום העסקים הראשון למניין ההזמנה).
לישובים מורחקים ו/או לא נגישים : ישובים מעבר לקו הירוק ,ישובי עוטף עזה
ישובי קו תפר ,ישובי ים המלח והערבה ,ישובי עמק בית שאן, ישובי רמת הגולן וישובי צפון רחוק ,ישובי שדה בוקר וישובי דרום רחוק אספקת המוצרים לאיזורים הנ"ל 14 ימי עסקים לפי סוג המוצר .
בסוף כל שנה מתבצעות ספירות מלאי בין התאריכים 01/01-05/01 ע"י הספקים השונים. בימים אלה יכולים להיות עיכובים באספקות של הספקים לבתי הלקוח. תאריכים אלה לא ייחשבו בספירת ימי העסקים.
תניית שיפוט:
בכל מקרה של מחלוקת או סכסוך בין הצדדים , יתברר הסכסוך בבית משפט השלום בתל אביב.
ט.ל.ח